Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huvaligen, jag som är skrämd av mitt elände skulle säga sök läkare. Vissa magsår kräver penicillin för att läka, och det blir inte bra annars men alla läkare tror inte på det.
Jag tror att jag har lyckats hitta en text som fungerar både för uppgiften och för den kommande uppsatsen, det hade varit betydligt enklare att bara läsa en text i största allmänhet :cautious: Men nu får jag väl vänta till måndag kväll innan min kära handledare svarar igen, hen kollar bara mejlen en gång om dagen och då på kvällen. :crazy:
Jag får se hur det utvecklar sig och om inte annat får min läkare ett litet besök så snart det går.
Jobbigt att läraren bara kollar på kvällen, hoppas att du hittat något som är bra :up:

Har stängt en del flikar och jo det jobbar på lite snabbare. Men alltså resten bara måste jag ha öppna :angel:
Oj! jag var inte helt utanför cykelbanan och trampade med andra ord. Har varit lika duktig på flikmästarinna och insett att det kan underlätta lite ibland att dra ner om det är något speciellt som görs och är segt som kall sirap. Att jag inte är någon mästare på dator och allt runt i kring förnekar jag inte men kan ju bero på att jag haft god backup av fd. särbo och även fd. sambo så har jag kunnat köra principen:
Är elräkningen betald? är sladdarna i? rensa cache/historik osv. Starta om hela skiten. Starta om routern med då. Vråla och ge upp och lämna över. vänta.... klart! Använd och kör utan att begripa varför? :o:rofl:

Äsch nu struntar jag i testet eftersom det ändå inte kan göra något och bara kör cloningen. Håll tummar och tassar för att det går bra!!!

Känner mig mycket belåten med att jag inte köpte godis, glass, chips eller läsk idag. Iofs var affären stängd för inventering, så möjligtvis är det inte riktigt den bravad det låter som :angel:. Och orkade verkligen inte trava iväg till ICA en fredag eftermiddag. Så nu rotar jag återigen i kylskåpet som tyvärr inte innehåller mycket mer än det gjorde innan. Suck, något hittar jag säkert.

Äsch nu struntar jag i testet eftersom det ändå inte kan göra något och bara kör cloningen. Håll tummar och tassar för att det går bra!!!

Känner mig mycket belåten med att jag inte köpte godis, glass, chips eller läsk idag. Iofs var affären stängd för inventering, så möjligtvis är det inte riktigt den bravad det låter som :angel:. Och orkade verkligen inte trava iväg till ICA en fredag eftermiddag. Så nu rotar jag återigen i kylskåpet som tyvärr inte innehåller mycket mer än det gjorde innan. Suck, något hittar jag säkert.
Hejja hejja :bump:

Mötet gick bra. Känns skönt att både bli lyssnad på och få diagnos. Gamla obehandlade skador som vården vägrat hjälpa mig med och felbelastning pga av det har gett konstanta inflammationer som gjort att nervsmärtan till slut spridit sig över större delen av kroppen. Just nu är inflammationerna värst i låren. Restless leggs på det som ska behandlas med järninjektioner. Så nu ska jag försöka leta upp en bra sjukgymnast någonstans som kan hjälpa mig. Vad denna finns vet jag dessvärre inte alls. Lär bli en lång rehab innan jag är i mål.
Men på det hela en bra fredag! Helt klart värt väntan och ett långväga besök i huvudstaden :)
Fortsätter älska fredag den 13 ;)
Sen är det sista natten inne för hästarna! Nu kommer värmen på riktigt och min kropp hurrar :bow:

Senast ändrad:
Nu är kontrakt skrivet för försäljning av vår bostad. Såld 2 dagar efter förhandsvisning med 730 000 över utgångspriset. En bra fredag den 13:e ändå! Nu slipper vi utrymma lägenheten för massa visningar.

GRATTIS!!!! :D

Verkar som att marknaden börjat komma igång igen! Jag hejar bara på i mitt läge ;) vill gärna att det går bananas igen.

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar