Riktigt irriterad på en person. Vissa människor suger verkligen energi ur en.
Ska borsta tänderna sen godnatt
Ska borsta tänderna sen godnatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Natti på dig.Nog dax för sängen - god natt på er.
Har du fått i dig någon mat?Natti på dig.
Hur mår ni??? Jag har varit så biiiizy så har knappt hunnit med Buke’
What? Du borde verkligen veta battre
Hur tänker dom att föräldrar (mammor) med egen häst gör?Jag har haft svårt att sova. Tankarna har snurrat över hur det sköttes att jag blev uppsagd från min medryttarhäst, över mitt huvud. Efter 2 år. Av vänner. Funderar över hur det är ställt med jämställdheten i samhället när människor fortfarande tror att en moder inte kan vara en egen person som har möjlighet att ge full fokus och tid på något annat än sitt barn några timmar i veckan. När det finns en annan förälder i bilden.
och @HeulwenHur tänker dom att föräldrar (mammor) med egen häst gör?
Tror att det är få som skulle säga till en pappa att hans intresse får läggas på hyllan när ett barn kommer in i bilden, medan man förväntar sig att en kvinna ska göra så . Jag blir snarare mörkrädd av de kvinnor som så fullkomligt sugs in i rollen att vara mamma att dom tappar sin egen person på vägen, som att dom genomgår ett identitetsbyte i förlossningsrummet. Det känns snarare sunt att behålla sina intressen i den mån möjlighet och ork finns.
Hur tänker dom att föräldrar (mammor) med egen häst gör?
Tror att det är få som skulle säga till en pappa att hans intresse får läggas på hyllan när ett barn kommer in i bilden, medan man förväntar sig att en kvinna ska göra så . Jag blir snarare mörkrädd av de kvinnor som så fullkomligt sugs in i rollen att vara mamma att dom tappar sin egen person på vägen, som att dom genomgår ett identitetsbyte i förlossningsrummet. Det känns snarare sunt att behålla sina intressen i den mån möjlighet och ork finns.