Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev skräckslagen att chkdsk f/r/x skulle ta bort alla filerna, stängde ner den och kommer nu att be till alla datorgudar som finns att den inte är helt fucked up. Snälla hall bed med mig :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

Dagens första ordentliga mugg, bara tagit små skvättar innan då jag inte mår toppen.
image.webp

Jag insåg att jag inte bara var slut idag. Jag är sjuk, feber. Tråååkigt!
Fick avboka kvällens planer. Släpat mig till stallet och hem. Hade dåligt samvete över att vovvi inte får så mkt motion idag. Men det löste vi genom att jag satt på trappen och kastade boll åt henne.
Nu ligger vi utslagna i soffan. Jag SKA vara frisk imorgon!
Krya på dig. Verkar väldigt onödigt att råka ut för feber :down:

Ok, den verkar fortfarande vara NTSF och GPT och jag ser filer i easeus disk partition. Nu formaterar jag den nya hdd som just kom från CDON och ska clona den riktiga partition till den. Håll alla tummar, tassar och tår att det fungerar någorlunda :nailbiting:

Borde tömma alla bilder i mobilen till någon extern källa. Innan mobilen dör. De bästa bilderna finns tryckta men det är ju inte heller säkert :nailbiting:

Firat!

...dvs åkte till Bauhaus och köpte en dyr högtryckstvätt. :o Plus en hängrännerensare. Nu ska bekymret med min extrema höjdrädsla som inte riktig varit kompatibel med hängrännor vara fixat.

Fast innan det blev jag bjuden på japansk restaurang av avkomman. :d Och fick en liten försenad födelsedagspresent- Hen håller temat - dyra orange anteckningsböcker :D Den är skitsnygg.

Gahhhh stada bilen star pa tur i helgen ... paminn mig inte ar ni snalla:arghh::banghead:
Förlåt, absolut inte min mening det var extremt dumt av mig :o
Jag har ingen bil och fönstren sköter fastighetsbolaget nu p.g.a allt byggandes men bara 1 gång till men eftersom jag har svårt att vänja om sen jag hade hästar så har jag inte vanan inne på det. :angel: Det är så jobbigt med nya rutiner så jag låter det vara:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA