Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick nyss mail med erbjudande om jobbet som SFI-lärare i grannstaden.
Tjohoo - jag har jobb igen. Får gå ner en tusenlapp i lön eftersom det är kommunalt och inte privat. Men det är ett jobb och jag ror det är ett jäkla trevligt jobb med trevliga arbetskamrater.
Som lök på laxen har jag fem änder som simmar i den översvämmade dammen nedanför tomten.
Jag har extremt litet hopp om att frysen fixas den här veckan, eller vad tror ni nu fredag kl: 15:55 (vet inte när dom slutar iofs. men hoppet känns lågt)
De kanske väntar till helgen för att få OB?
Var hittade du nätstaketet? Fick du mitt mail förresten?På jobb, Hunden sover i stolen bredvid (det är sol där så hundsängen dissas)
Massor att göra både på jobbet och hemma vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.
Hittade dessutom billigt nätstaket 1x125m för 1650,- Kommer räcka en bra bit behövs bara stolp och en grind till. Ska hämta det på söndag. Finns mer nät att köpa på jula 5mför 699,- kan nog behöva 2 till för tomten.
Jag och sambon är lite oense på hur vi ska göra så ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan han gör som jag vill