Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kommer i sommar göra en tripp ner i landet och hälsa på två kompisar,och efter det tänkte vi åka över till Danmark. Frågan är bara om vi ska satsa på tivoli eller Legoland? Sonen är 2,5 år,och frågan är vart det finns mest aktiviteter för honom?
Ni har inte funderat på zoo i Köpenhamn? Det hade min dotter haft mer glädje av i den åldern, men hon älskar verkligen djur också. Annars hade jag valt Legoland framför Tivoli.
Visserligen djur igen men Nordens Ark kanske? och idag tipsades jag om att på Julita gård så finns det förutom en förbenad massa blommor också Pettson och Findus hus och det är aktiviteter för barn dagligen i sommarVi ska åka från Dalarna,ner till Norrköpning och gå på Kolmården en heldag,sen sover vi där,sen åker vi vidare till vännerna i Helsingborg (vill inte åka hela sträckan samma dag,tycker det blir för mycket tid i bilen för sonen) så då har vi redan varit på en djurpark... Nu pratar vi om att skippa Danmark helt och hållet,och ta något annat på vägen hem från Helsingborg istället. Så har ni något tips mellan Helsingborg och Dalarna så får ni gärna hojta till! Vore bra om det var på mitten ungefär på resan däremellan.
Astrid Lindgrens värld i Vimmerby?Vi ska åka från Dalarna,ner till Norrköpning och gå på Kolmården en heldag,sen sover vi där,sen åker vi vidare till vännerna i Helsingborg (vill inte åka hela sträckan samma dag,tycker det blir för mycket tid i bilen för sonen) så då har vi redan varit på en djurpark... Nu pratar vi om att skippa Danmark helt och hållet,och ta något annat på vägen hem från Helsingborg istället. Så har ni något tips mellan Helsingborg och Dalarna så får ni gärna hojta till! Vore bra om det var på mitten ungefär på resan däremellan.
Vi ska åka från Dalarna,ner till Norrköpning och gå på Kolmården en heldag,sen sover vi där,sen åker vi vidare till vännerna i Helsingborg (vill inte åka hela sträckan samma dag,tycker det blir för mycket tid i bilen för sonen) så då har vi redan varit på en djurpark... Nu pratar vi om att skippa Danmark helt och hållet,och ta något annat på vägen hem från Helsingborg istället. Så har ni något tips mellan Helsingborg och Dalarna så får ni gärna hojta till! Vore bra om det var på mitten ungefär på resan däremellan.