Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har jobbat på ett sjukhus o sett vilka fruktansvärda skador som skett när folk har gått med flera hästar på en gång.Meelei skrev:en sträcka på ca 10 minuter, är det dumt att göra?
Hästarna trivs bra ihop och båda är supersnälla och hittar sällan på något dumt.
tragisk olycka!LAPTOP skrev:Jag har jobbat på ett sjukhus o sett vilka fruktansvärda skador som skett när folk har gått med flera hästar på en gång.
Det behöver inte vara så att hästarna är dumma, men vid ett tillfälle trillade personen som ledde hästarna o blev trampad i huvudet...
Inte så kul. Den personen var lycklig som överlevde, hästen trampade av halva ansiktet på densamma o de fick "trakka" för att personen skulle få luft. Så oavsett hur snälla hästarna är så finns det andra faktorer som kan ställa till det.
Känns onödigt att utsätta sig för en sådan risk när man redan utsätts för så många andra risker när man håller på med dessa stora djur. Tycker jag i alla fall.