Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att om du fortfarande vill äta mjölkprodukter behöver du ju kanske inte ställa om kosten så mycket, men vill du äta mer plantbaserat är det ju en annan femmaJag kör en mild form av LCHF i ett led att vara mer hälsosam.
Jag vill även försöka dra ner på mitt köttätande. Vad ska jag äta? Tycker det mesta på LCHF-sidan är ganska animaliskt.
Tips emottages tacksamt!
Va menar du med mild form av LCHF?
Det är ju bara att utesluta kött och ersätta med tex tofu.
Bönor och blomkål verkar många LCHF-are gilla.
Jo!Blomkål däremot, men en kan inte leva på kål allena
Bönor är för mycket kolhydrater, tror jag. På jobbet har vi en lchf-are vid lunchbordet. Hon äter oändliga rader av kött, sås och blomkålsmos. Jag förstår faktiskt inte hur man skulle kunna äta LCHF utan kött.Bönor är inte LCHF vad jag har förstått. Blomkål däremot, men en kan inte leva på kål allena.
Det jag har sett av lchf tyder på att veg blir svårt. Jag känner igen @mandalaki s bild. Möjligen lax istället för kött.Bönor är för mycket kolhydrater, tror jag. På jobbet har vi en lchf-are vid lunchbordet. Hon äter oändliga rader av kött, sås och blomkålsmos. Jag förstår faktiskt inte hur man skulle kunna äta LCHF utan kött.
Kan hålla med. Eller massor av ägg.Det jag har sett av lchf tyder på att veg blir svårt. Jag känner igen @mandalaki s bild. Möjligen lax istället för kött.
Kolla på antiinflammatorisk mat, där lär du hitta en del recept
https://foodpharmacy.se Deras kokbok innehåller en hel del bra grejer!Har du ngt bra länktips? Jag har letat endel på nätet och tycker det är svårt att hitta bra recept.