S
Sofia98
Hej !
Jag har en Värmlandsvagn 98:a enkelaxlad ( mörkinvändigt)
Min häst gick inte in i den när jag tränade första gången ( precis när jag köpt henne)
Men sen när jag väl skulle åka så gick hon in , sedan på hem vägen gick hon in .
Men sen när jag skulle åka i väg så gick hon INTE in hon kunde lyckas gå upp på rampen och kasta sig bak trots linor men dom skrämmer henne nästan mer..
men då så fick hon åka i en lastbil ( just den gången) då gick det !
Men hon fick sedan åka lastbil hem vilken också var utan problem.
men sedan har jag övat men hon går INTE in .. fattar inte vad det är ..
och dom som hade henne innan hade ALDRIG haft problem ( vilket jag vet har varit med många ggr när de lastat henne )
Jag blir verkligen så ledsen om jag ska vara ärlig.. jag vet ju att hon KAN .
vi har testat allt vad jag kommer på hon får alltid beröm och havre när hon går in och godbit när hon går upp på rampen och .. linor har vi oxå testat men det inte vad jag ska göra ...
Jag har en Värmlandsvagn 98:a enkelaxlad ( mörkinvändigt)
Min häst gick inte in i den när jag tränade första gången ( precis när jag köpt henne)
Men sen när jag väl skulle åka så gick hon in , sedan på hem vägen gick hon in .
Men sen när jag skulle åka i väg så gick hon INTE in hon kunde lyckas gå upp på rampen och kasta sig bak trots linor men dom skrämmer henne nästan mer..
men då så fick hon åka i en lastbil ( just den gången) då gick det !
Men hon fick sedan åka lastbil hem vilken också var utan problem.
men sedan har jag övat men hon går INTE in .. fattar inte vad det är ..
och dom som hade henne innan hade ALDRIG haft problem ( vilket jag vet har varit med många ggr när de lastat henne )
Jag blir verkligen så ledsen om jag ska vara ärlig.. jag vet ju att hon KAN .
vi har testat allt vad jag kommer på hon får alltid beröm och havre när hon går in och godbit när hon går upp på rampen och .. linor har vi oxå testat men det inte vad jag ska göra ...