Läsa upp och ned

Koltrast

Trådstartare
Läser ni utan svårighet upp och ned (alltså inte stående på huvudet utan i en text som är på fel håll)?

Jag trodde att det var en självklarhet, men efter att ha hört min annars mycket kvicke och på många sätt begåvade och högintelligente partner knacka sig igenom en rubrik i DN med stor möda, bara för att den var upp och ned, blev jag nyfiken.

Hur är det för er?

Senast ändrad:
Ja jag läser upp och ner. Har tidigare haft samma tanke som du men fått inse att det inte är så självklart som jag trott.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 310
Senast: Snurrfian
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 903
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar