TheRedLightning
Trådstartare
Ja, ligger nog en del i det du skriver. Vet inte riktigt vilken typ jag är i sexualiteten.Alltså en bra älskare gör ju all skillnad. Det är förstås hemskt stor skillnad från person till person vem man vill ligga med. En del vill bara ligga med, och tänder bara på personer de också är kära i. Men tillhör du andra skaran, som har sexualiteten frikopplad från kärlekskänslor, så råder jag dig att leta upp någon som är duktig (man kan förstås ha turen att hitta någon som är duktig som man dessutom blir kär i men oddsen är sämre). Du har ju hängt lite i dejtingtråden också, och vet kanske att jag gärna pratar snusk med folk långt innan jag träffar dem. Det är ett sätt för mig att fiska lite efter om de har koll på vad de sysslar med. Erfarenhet är t ex inte allt, men det är faktiskt rätt mycket. Och attityden till vad det är med sex som han eller hon gillar, det spelar också roll. Människor tenderar att bli duktigare på sådant de har ett intresse av, och jag tror verkligen inte att sex är ett undantag.
Och om du känner att det blir en sned fördelning i vems behov som ska tillfredställas; BRYT. Det blir aldrig bättre av sig självt, och jag har aldrig varit med om att man kan prata sig till en rättvis fördelning. Antingen så har de det i sig, eller så har de det inte.
Du säger att du gärna pratar snusk innan du träffar dom. Är det som i diskret snusk eller rakt ut?
Jag har träffat en, som jag är intresserad av men inte vet om han är intresserad av mig. När jag pratat med honom känns det som om man kan prata om vad som helst.
Känner mig lite försiktig när det gäller honom, kan vara lite dumt att va för på och rak, sen blir det inget och så ska man träffa honom via jobbet ändå. Håller mig på vän nivå än så länge, sen får vi se vart det utvecklar sig.