TheRedLightning
Trådstartare
Jag vet att jag läst en hel del mörka saker, som i fantasin är rätt upphetsade medan i verkligheten massa varningsklockor och big no no. Kanske är lite som den förbjudna frukten, som gör det lite exotiskt.Man behöver inte vilja göra allt man blir upphetsad av att se eller läsa omDet räcker fint att läsa och bli upphetsad! Det är bra uppvärmning inför mer fysiska saker.
Har du någon du kan "träna" med? Till exempel att personen smeker dig på olika ställen och du känner efter var det är skönast och var det inte ger dig nåt särskilt. Annars vill jag ändå slå ett slag för att ta på sig själv, det är ett väldigt tryggt och bra sätt att utforska sin sexualitet tycker jag
Jag har aldrig upplevt känslan av att vara på väg att kissa på mig, men vet att vissa tycker det påminner lite om den känslan inför en orgasm. Kanske kan vara så för dig med? Om du slutar, och kissnödighetskänslan försvinner, kan det säkert vara så. Isåfall kanske du skulle kunna prova att gå på toa innan du börjar, och lägga en handduk under. Så vet du att du redan har kissat, så OM det skulle komma lite är det inga mängder isåfall, Men det är nog ganska troligt att det är en inför-orgasm-känsla, som du bara inte är van vid![]()
Jag har ingen att träna med i nuläget. Känns lite väl framfusigt att fråga han jag är intresserad av om det i detta läge. Vill inte ha för bråttom.
Det ligger nog mycket i det där sista stycket.