Du får helt enkelt prata för dig själv i den frågan, för jag har en helt annan åsikt och helt andra erfarenheter.Gör det ont, så är man inte helt redo för penetration, såvida han inte är utrustad med något ovanligt stort, vilket inte de flesta män är.
Ska jag få in en penis i min slida spelar det ingen roll hur upphetsad eller hur mycket uppvärmning jag fått, det gör helt enkelt lite ont att köra in den även om det går lugnt till. Nu är ju jag en stark tjej med skinn på nästan så det är ju inte så att killarna kör över mig i sängen och liksom tvingar in den, utan de följer noga mina anvisningar att ta det lugnt. Alla har respekterat detta så jag har inga dåliga erfarenheter eller tråkiga minnen. Ej heller är jag världens mest spända människa och jag är van att ha sex och har haft sex med en mängd olika män. Jag är helt enkelt skapad sådan att det gör lite ont när man kör in den, även när det går lugnt till.
Att få tjejer att tro att det är någonting fel på dem för att det gör ont i själva inkörandefasen är lite elakt tycker jag. Bättre att vara ärlig och säga att det kan göra lite ont, men att det försvinner så fort slidan anpassat sig, vilket tar kanske 10 sekunder.