Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har en 5årig islandsvalack och ska nu börja lära honom lite smått att flytta sig för tryck och öppna, sluta och lite skänkelviktning.
har ni några bra tips på hur jag ska börja och hur jag ska gå tillväga?
börja me att tex rida in på hörnlinjen och tryck på me innerskänkel så hästen flyttar sig. bry dej inte om ställning osv i början utan det viktiga är att hästen förstår den sidförande skänkeln
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.