Lantliga badrum

Fillifjonkan

Trådstartare
Vi kanske måste göra om hela badrummet och jag vill ha förslag på vilka typer av bord man kan ställa handfatet på och hur det ska arrangeras (lantlig stil typ). TYcker ni att ett enkelt draperi räcker under bordet med handfatet? Andra tips och idéer? Kom gärna med bilder hur du har det i ditt lantliga/romantiska badrum!

Sv: Lantliga badrum

Kanske en gammal skänk? Själv har jag dock ibland svårt för draperilösningar om de inte är riktigt proffsigt gjorda.

Hade vi byggt om badrummet nu hade jag satt in någonting som sväljer mycket grejer likt en byrå.
17_5_orig.jpg

bathrooms_op_622x420.jpg

After-Hall-Bathroom_m.jpg

Millers har fina badrumsmöbler i gammal, lantlig stil. Grannarna beställde det precis av sambon och efter att ha sett resultatet är jag riktigt avis. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka