länk-ikoner

B

BeastieBabe

Jag får inte fram några länk-ikoner jag.. dom försvann bara en dag helt plötsligt (från alla små färgglada pluttar till blåa e'n).. så jag tänkte skaffa tillbaka dom men HUR?

har lyckats få tillbaka EN, vet inte hur jag gjorde men jag satt å klickade en massa och så helt plötsligt dök den upp i URL-rutan och jag kopierade ner den.. eller så kopierade den ner sig själv, ja vet inte, hann inte med riktigt hur de var..

men hur gör man egentligen för att få till dom? för mig visas dom knappt ens i URL-rutan..
 
Sv: länk-ikoner

jo, men jag har inte tömt den (bara när jag formaterade hela datorn men då försvann juh allt).. men jag vill veta hur man får tillbaka dom..
 
Sv: länk-ikoner

Du besöker bara sidan igen...

Om du bytt ikon får du gå in och ändra tillbaka till orginal-ikon först. Högerklicka på genvägen välj egenskaper och sen byt ikon. Skriv i C:\WINDOWS\system32\url.dll i sökvägsrutan och klicka OK (om du klickar OK direkt väljer den standardikonen själv).
 
Sv: länk-ikoner

jao, har gjort det, men då väljer den självmant det där explorer e-et på en papperslapp-ikonen.. den väljer aldrig dom som tillhör adresserna =/
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
830
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 051
Senast: tott
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 055
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 230
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp