Längtar..

emma-vsm

Trådstartare
Till våren! Fick några bilder från Valla i somras, Camelot här på buke har tagit dom.

Efter denna sega höst med skador ser jag fram emot vintern och ladda om till våren!!

emma_valla_001.jpg

emma_valla_002.jpg

emma_valla_003.jpg

emma_valla_004.jpg

Släng in era bilder också så får vi lite vinter-movitation!

/Emma

Sv: Längtar..

vilka härliga bilder. vad är det för häst?
längtar som en tok tills vi får tävla igen, fick ju ett lite trist slut på säsongen :smirk:

hänvisar att kolla på hemsidan, där finns det massor av bilder o några filmer istället för att lägga in här. www.sigge.knows.it

Det är min 10-åriga valack. Import Danmark, oldenburgare/fullblod!

Han är vacker din Sigge!

hehe ok, då kanske vi syns på tävlingsbanorna i vår (ska försöka bli säker i cnc*) ;)

sitter hemma o är sjuk som en svin. orkar itne göra annat än ligga i sängen eller sitta här, så hade inget bättre för mig ;)

Läckra bilder på dig å Jocke, Emma!
Han ser skitstor ut där!! En riktig biff! :D Synd att bilden jag har på er blev så dålig. Men jag kan kasta upp lite andra motivations bilder till er här inne om ni vill :banana: (isf blir det på mig när jag hoppar över stock å sten med min käpphäst) :rofl:

Jättefin sida och ni är ju ett snyggt ekipage! Måste bara fråga, på förstasidan ska det inte vara dina mål för 06 där och inte 05?

Ni andra hade oxå härliga bilder! Det är ju inte som att man längtar efter vintern direkt...

fast på sätt och vis längtar jag faktiskt till vintern. då har man ju tid att träna som en galning så man kan vara en nivå bättre till nästa säsong :idea:

Ja det är ju sant, men jag fasar lite för is och hård mark, det blir lite tråkigare då... än så länge är det ju inga såna problem så man får väl vara glad åt det =)

Längtar också till våren !!! Speciellt som våran säsong tog slut redan i augusti pga av skada:mad:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
351
Senast: Unafraid
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: Stergo
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 315
Senast: Sel
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 815
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden