Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läckra bilder på dig å Jocke, Emma!
Han ser skitstor ut där!! En riktig biff! Synd att bilden jag har på er blev så dålig. Men jag kan kasta upp lite andra motivations bilder till er här inne om ni vill (isf blir det på mig när jag hoppar över stock å sten med min käpphäst)
Ja det är ju sant, men jag fasar lite för is och hård mark, det blir lite tråkigare då... än så länge är det ju inga såna problem så man får väl vara glad åt det =)
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Hästhantering
Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.