Sv: lång på islandshäst?
Precis som du säger jag abra min åsikt. Men är man så intolerant som du är det väl svårt att läsa nån annans åsikter som inte stämemr överens med dina.
Jag har inget emot islandsryttare, jag skriver bara vad jag tycker. Jag ahr inte skrivit nånstans att islandsryttare är sämre, jag skriver bara att man inte ska glorifiera dom, vilket man inte ska göra med ryttare inom nån gren.sambaengi skrev:Håller med men djävulusiska kattungen, som jag tycker passar bättre, har för första gången fått mig riktigt arg på en användare på Bukefalos! Den katten var det mest upplåsta och självgoda jag stött på på bra länge! Och fördomarna sprutar ju ut! Varför lämnar inte bara sådana människor som tycker så illa om oss som rider islandshäst, oss ifred utan hackar på oss som stridstuppar?! Vad är det för vits med att racka ner på andras intressen? Jag begriper inte hur folk kan intressera sig för golf, men jag uppmuntrar ändå mina kompisar som gillar golf jag hånar dem inte och rackar ner på dem. Ok, pika lite på skoj ibland med glimten i ögat, men man respekterar ändå deras intresse.
Precis som du säger jag abra min åsikt. Men är man så intolerant som du är det väl svårt att läsa nån annans åsikter som inte stämemr överens med dina.