S
sambaengi
Sv: lång på islandshäst?
Alla gamla får inte Alzheimers och alla tonåringar är inte besserwissers. Jag var det inte utan hade respekt för vuxnas kunskaper och erfarenhet. Du verkar inte heller tillhöra de alzheimersstördas skara!
Blir lite avundsjuk. Jag har ingen inriden häst nu. Har sålt alla utom makens. Istället har jag 3 nya att börja från början med och flera unghästar i flera år framöver...... Jag vill också komma sådär långt nu! Men min duktige hingst finns ju inte längre men nu är det äntligen dags att rida in hans son!
Muninn skrev:Satt och läste igenom profilen jag med, och tänkte "Nehej, tänkte väl det. En kattunde som inte ens är torr bakom öronen"
Kom då på att jag inte ligger långt ifrån hennes ålder... Ska man tro I_U så går förhoppningsvis min alzheimers över snart iaf
Men, jag brukar ju iaf kunna backa och tänka till och låta folk som vet bättre, just veta bättre. utan att jag måste hävda mig!
tycker att D_K borde tänka över alla inlägg med otroligt matnyttig information om islandshästen, sadlar och ridning och ta till sig det. Det är ju som en hel faktabok för sjutton! och alldeles gratis!
F.ö har jagi nget att tillägga diskussionen. Sambaengi och I_U har sagt allt viktigt och intressant redan!
Lycka till med attityden, D_K. Det är inte lätt att tro att man vet bäst hela tiden, det kommer man inte långt på när man blir äldre.... folk får så svårt med att stå ut med en då :smirk:
/Maria, som bara bockar, bugar och säger amen åt all information hon fått i denna tråd!
Förresten, min (alldles för) lilla, raggiga islandshäst hälsar att öppnor och slutar satt där de skulle idag, men att få in rumpan och piaffera var lite jobbigare. Enkla byten gick som en dans däremot, nu ser vi fram emot dressyren på lag-SM :smirk:
Alla gamla får inte Alzheimers och alla tonåringar är inte besserwissers. Jag var det inte utan hade respekt för vuxnas kunskaper och erfarenhet. Du verkar inte heller tillhöra de alzheimersstördas skara!
Blir lite avundsjuk. Jag har ingen inriden häst nu. Har sålt alla utom makens. Istället har jag 3 nya att börja från början med och flera unghästar i flera år framöver...... Jag vill också komma sådär långt nu! Men min duktige hingst finns ju inte längre men nu är det äntligen dags att rida in hans son!