Lämna hund i bil?

Mia_R

Trådstartare
Jag upphör aldrig att förvåna mig över hur en del "hundfolk" tänker, nu senast på utställningarna i Österbyhus. På mindre än 30 minuter tror jag det var 4 utrop i högtalarna att det satt hundar i bilarna på parkeringarna och mådde dåligt. De fick till och med upprepa uppropen då några ägare inte verkade bry sig i larmen från funktionärerna, förrän det hotades med veterinärkontroll av hundarna. :mad:

Vad är det för idioter som åker på utställning och har med sig hundar som de lämnar i bilarna när det är sol och blir varmt? :confused: Ska hunden inte ställas ut så lämna den hemma istället för att låsa in den i bilen! :cool:

Sv: Lämna hund i bil?

Jag funderar på att låna med mig hammaren ur verktygslådan när jag åker till Hässleholm på lördag...

:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Får man krossa rutan på en bil om det sitter en hund i, även om det inte är varmt och hunden inte mår dåligt? Var in till stan en...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 713
Senast: ch791022
·
L
Hundhälsa Var på Liseberg igår med min käre sambo.. På vägen ut så hörde vi en hund skälla som tusan ur en bil på den bevakade avdelningen! Bilen...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 458
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Tror ni att man vågar lämna hundarna i bilen ett par timmar idag på dagen? Eller är det fortfarande för varmt ute? Här i Sthlm har vi...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Ja, nu har ju den tiden kommit igen då man nästan dagligen (om man bor i stan) ser hundar som lämnats kvar i bilar som står mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka