Lagra bilder

Sporthorse

Trådstartare
Nu känner jag mig verkligen gammal, men om man har rikrigt mycket bilder och dåligt med minne på sin telefon, vart kan man lagra bilderna och filmerna utan att behöva släpa på usb?
Jag har Android.
 
Molntjänster är inte säkra de heller. Finns inga garantier för att bilderna inte försvinner. Det bästa är väl att ha molntjänst plus extern hårddisk eller USB-minnen plus på dator.
 
Molntjänster är inte säkra de heller. Finns inga garantier för att bilderna inte försvinner. Det bästa är väl att ha molntjänst plus extern hårddisk eller USB-minnen plus på dator.
Livet ger få garantier,. Möljigen bankfack
Huset kan brinna upp. Kaffe kan spillas i hårddisken. Molnet kan försvinna.

Jag har det mesta viktiga sparat i OneDrive. Några saker finns på flera andra ställen också.

Men behöver man inte vara kassaskåpssäker är molnet (i mitt fall OneDrive då) enklast och skapligt säkert. Telenor har en egen tjänst och det finns flera. Min Samsung hojtar ibland om nån lagringsplats som jag itne brytt mig om att undersöka.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 085
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 853
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp