Sv: Lågpris hingstar
*KL*
Buzzin Brian ligger väll i lågpris klassen och lämnar ju vinnare på löpande band tycker jag.
*KL*
Buzzin Brian ligger väll i lågpris klassen och lämnar ju vinnare på löpande band tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tvivlar inte på Dumles löpskalle. Han kom ju igen efter svåra skador flera gånger. Det gör bara en häst som älskar att fightas.
MEN stammen känns alldeles för tunn.
För övrigt ;Välkommen!
Vi har 2 st avkommor efter Opal Viking och dom är super fina både exteriört och i temprament. Dom tränar båda två med framgång!! Jag tror att man inte ska stirra sig blind på stammen där...
Men han gjorde det, Meaulnas du Corta vann årets Prix d'Amerique och honom har Dumle slagit i dödens på Vincennes i ett av de ruggigaste loppen han någonsin gjort..
Någon som vet om han kommer ha transportsperma 2009?Home Alone har i alla fall i år haft transportsperma!
Här hittar du olika listor på hingstarna som finns på svenska marknaden 2009. Några av de senaste hingstarna saknas i vissa listor. Vissa hingstar är inte godkända för 1A.Hej,
var hittar man dessa hingstar, har sökt på namnen som finns här i tråden men det är olika ställen från år till år. Hittade en sida under travhästar.se och hingsthållarna men det är inte årets listor och alla verkar inte vara med.
Finns det någon sida mer där man hittar alla, om var de står, kostar etc?
Om valet står mellan Skogans Orlov och Igor Brick, så skulle jag välja Igor Brick alla dar i veckan. Varför inte From Above? Jag tror han skulle passa...lite dyrare dock, men prisvärd.kl.
hoppas jag gör rätt nu och inte förstör tråden!
Som vanligt nu när det börjar bli vår så funderar jag på att bestäcka mitt sto . SHEWITHTHESTAR
med nedgångar i arbetsmarknaden så verkar det inte bli jobb direkt när jag slutat plugga till sommarn, så (TYVÄRR) kan jag bara kolla på riktigt billiga hingstar.
Efter allt erat snack här i tråden så fastnade jag lite för SKOGANS ORLOV, och sen även för IGOR BRICK . Vad tror ni? Skulle ngn av dessa kunna passa mitt sto?
Om valet står mellan Skogans Orlov och Igor Brick, så skulle jag välja Igor Brick alla dar i veckan. Varför inte From Above? Jag tror han skulle passa...lite dyrare dock, men prisvärd.