Läggningen from hell - eller helt normalt gränstestande tvååring?

Sv: Läggningen from hell - eller helt normalt gränstestande tvååring?

Ja fast jag tror inte detta hade funkat när han var så liten som din är. Då var det bara amma som gällde. Och inte en chans att jag gick upp med honom :D Som tur var somnade han nästan alltid om direkt när han fick lite mat. Nu är det lättare för man kan prata med honom.

Vad skönt att ni hittat en "metod" som fungerar sa bra för er :)

Äh kom igen när ungen vaknar 4091 ggr/natt :p

Skämt åsido så förstår jag nu varför det anses vara tortyr att inte få sova, men jag har väl varit för bortskämd med god sömn under 9 månader och får tillbaka nu med råge :D

Nej, det tror inte jag heller. Amma kan jag inte så det är uteslutet:D

Så himla skönt att höra att det ordnat sig! Jag har läst i tråden men legat mycket mycket lågt eftersom vi hade läggningarna från hell väldigt länge. Det trodde jag inte du skulle bli så lycklig av att få höra direkt :p För oss vände det inte förrän skrutten slutade sova på dagtid. Nu har vi världens mysigaste läggningar, vi borstar tänder, läser en saga, släcker lampan, stoppar om täcket, pussar godnatt och går ut. Rejäl skillnad på tvåtimmarsläggningen under vilda protester som vi hade innan!

OT, när min avkomma fick syn på din avatar så hojtade han överlyckligt "Där är JAAAG!" De är lika i hatt!

Nä det är kanske inte så klokt att ge ersättning stup i kvarten heller :D

lingonben ja det var ju den sista pusselbiten här också, att ta bort sovningen på dagen. Så skönt det är att man inte behöver stressa eller vara orolig för att det inte ska funka.

Det funkar framförallt inte:) Damen spottar och fräser ilsket om man försöker mata när hon inte är hungrig. Hon vill bara bli omstoppad jätteofta känns det som.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 701
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 021
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 317
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama