P
plums
Sv: Lag-SM 2009 Dagstorp
Jo visst...det är inte alltid att det direkt är riktat åt någon...men om vi tar detta fallet...så blir det så...i alla fall... och fler än jag vet vem prisansvarige är...och då även människor här inne vet vem det är....ibland får man kanske tänka ett steg längre ....och angående priserna så är det absolut inget vi behöver vara överens om....för jag vill bara att alla som läser detta och dessutom kanske inte var där ...eller fick de placeringar som det handlade om...ska veta att prisansvarige har följt TR och alla har fått priser som de har rätt till .....Annika Persson
Ok, jag lämnar ämnet "motsvarat TR" eller ej för där lär vi inte komma överens.
Men du förutsätter ju att alla i vårt avlånga land vet att just ni har en prisansvarig? Det var det jag menade med att för de flesta här är en "arrangör" ett gäng människor, inte en enskild. Så du läser ju våra inlägg som att vi hoppar på denna enda människa som dessutom enligt dig, inte kan försvara sig utan det gör du åt henne. Men för oss har det aldrig varit ett påhopp på en människa utan lite allmän kritik åt en arrangör o specifik kritik om vissa saker, anm.avgift, priser.
Och jag tycker det är utmärkt att man kan kommunicera här med likasinnade för då får man ju reda på om man var ensam om att uppleva vissa saker eller om andra tyckte samma sak. Väldigt svårt att ha den kommunikationen på en tävlingsdag med allt vad det innebär.
Jo visst...det är inte alltid att det direkt är riktat åt någon...men om vi tar detta fallet...så blir det så...i alla fall... och fler än jag vet vem prisansvarige är...och då även människor här inne vet vem det är....ibland får man kanske tänka ett steg längre ....och angående priserna så är det absolut inget vi behöver vara överens om....för jag vill bara att alla som läser detta och dessutom kanske inte var där ...eller fick de placeringar som det handlade om...ska veta att prisansvarige har följt TR och alla har fått priser som de har rätt till .....Annika Persson