P
plums
Sv: Lag-SM 2009 Dagstorp
nä...det är är ju aldrig fel med premie....går alltid att använda......
nä...det är är ju aldrig fel med premie....går alltid att använda......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med Novali om prisbordets innehåll samtidigt som det är självklart att det är väldigt olika vad folk tycker MEN värdet har betydelse.
Vinner jag en debutant eller ett SM. Då ska det skilja på priserna, både i värde och vad det är.
Att få ett pris tex en grimma brukar i mina trakter betyda att det är fritt fram att byta den till ngt annat i aktuell affär. Oavsett om den är skänkt av företaget eller inköpt av någon.
och värdet av hederspriserna ska inte överskattas av den som är prisansvarig..
Förresten så vann ett av Hannas vunna priser, pris, som fulaste pris i Hippssons tävling. Det ni..
Internationellt känner jag inte igen mej som ngn skrev, vi har vi hitintills bara fått rejäla priser. Fodersäckar, förbrukningsmaterial typ schampoo, glansmedel, kylbalsam etc. Tacksamma priser och då detta förutom den obligatoriska premien, oftast inte särskilt liten. (Nu var ju vi inte med på NM i år...)
men för guds skull..
Jag vill inte ha tillbaka, det som kommer mellan varven, att man får välja på prisbordet.. det tar sååån tid.
Men finns det något som slår den granna kjolen hon fick i Söeborggård STL XL ?(möjligtvis dotterns gröna foppatofflor
Förresten så vann ett av Hannas vunna priser, pris, som fulaste pris i Hippssons tävling. Det ni..
Vilken tur att det iaf var en HON som vann kjolen i fråga
så snälla då ska ni vända er till föreningen direkt..givetvis .........
Men du, det är en människa bakom allt när det gäller en tävling! En som fixar domare, en som tar emot anmälningar, en som bygger bana och en som fixar priser. Alla dom tillsammans blir ju en arrangör o eftersom vi sällan pekar ut nån person på detta forumet så blir det ju så att man använder ordet arrangör för då blir alla som anordnar just den tävlingen medansvarig o en person slipper då känna ansvar för hela tävlingen.
Alla arrangörer vill ju gott i o med att de åtar sig en tävling, anser jag som deltagare iaf! Men ibland blir det fel ändå. Och denna tävling blev det nog lite fel redan i början med hiskligt dyra anmälningsavgifter. Men ok, var o en väljer ju själva om de vill vara med även om just denna tävling var lite speciell. Men då förväntar man sig dels genom extra dyr anmälningsavgift o dels eftersom det var ett mästerskap, att det är extra fina priser. Men de som fick priserna har ju berättat vad de fick och det du räknat upp har inte motsvarat TR och då ska nog arrangören vara lite ledsen för deltagarna är besvikna och det blev inget bra.
Arrangören i fråga kan ju inte ändra det som redan hänt men istället för att bli så arga så de hoppar på 2 st deltagare på tävlingsplats så kanske man ska fundera över vad som kan fixas så det blir bättre nästa gång istället.
Jag hoppas många arrangörer kommer igen till nästa år o på de flesta tävlingar har vi ju väldigt roligt tillsammans. Men att aldrig få klaga på det man uppfattat som dåligt i efterhand det köper inte jag iaf.
Jo...de har motsvarat priser enligt TR...och hos oss i Dagstorp har vi en prisansvarig och har haft i ett antal år....vem tar åt sig om folk klagar på priserna...inte banbyggaren ialla fall...Men det värsta i detta fallet är att det sägs att det inte uppfyller kraven enligt TR och att det är personer här på nätet som faktiskt både hoppar på en försvarslös prisansvarig...eftersom hon inte vet om att det skrivs för fullt om detta här inne...när hon vet att hon gjort allt rätt...ganska sorgligt faktiskt...för henne
Och....ja...hoppas verkligen att vi får många arrangörer till nästa år...Heja Fälttävlan