Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jag väntar med spänning på ett referat från Betti.
Kom igen Betti, var är du?
Nyvaken, efter hemkomst 04.30 i morse med BRONS-MEDALJ runt halsen
Referat få vänta tills senare, men ja... databugg kan jag bekräfta (på ridhästarna) och ännu säkrare är jag på att ribbor, listor och whiteboard tavlor är överlägsna vid lagtävlingar....
Nja?? Krius tror jag inte att nån är efter??? Kan ha fel men tror inte det...
/fio aldrig mer välkommen till Dagstorp efter det inlägget.
Kanske Robert Solin oxå får ta på sig solglasögon och keps om han tänkt stryka omkring i området
Nyvaken, efter hemkomst 04.30 i morse med BRONS-MEDALJ runt halsen
Referat få vänta tills senare, men ja... databugg kan jag bekräfta (på ridhästarna) och ännu säkrare är jag på att ribbor, listor och whiteboard tavlor är överlägsna vid lagtävlingar....
OM man tolkar oss här på Buke på det sättet som jag fick höra och på det sättet som jag blev bemött så måste man vara väldigt bitter som människa. Ganska tragiskt, faktiskt. Måste vara tråkigt att leva så.
Jag fick höra "att vi vara nära på att ställa in och ge upp när vi läste på Buke". Jag säger: Välkomna till 2009. Dit har ni en bit
Samtidigt MYCKET SKRÄMMANDE! Vi är inne i en farlig cirkel. INGEN vågar kritisera för alla bara hotar med att lägga ner sitt arrangemang etc. Tävlingar vill vi ju ha. Varpå ingen kritik vågas sägas... Om man säger ngt om detta så får man bara höra " kritik måste sägas på rätt sätt".