Lag-SM 2009 Dagstorp

Sv: Lag-SM 2009 Dagstorp

Det blir en spännande terräng.
-Man kan klart se att BB har varit i Tyskland o blivit inspirerad:devil:
Fin bana!
Kul att vi har banbyggare som vill det där lilla extra!:bow::bow::bow:

Det blir tekniskt svårt o nog ganska tufft att klara tiden.
...men så ska det väl vara på ett SM tycker jag.

Någon som har en spännande teori på varför det var så mycket rivningar o stopp i hoppningen?
Det såg inte så svårt ut men det visade sej ju vara helt fel:eek:

Kanske ljuset när solen stod lågt?
-eller så lutade gräset mothårs....

/Max

utan att ha sett banan tror jag på att gräset lutade mothårs :angel:

för om inte om hade varit hade alla vunnit, eller hur :laugh:

*Kl*

Jag har inga totalresultat men kan iaf meddela resultatet för min ponny.
Dressyr 61,5 straff, 0 i hoppningen och i terrängen 6 tidsfel. För att vara tredje starten, första i P80, så är vi klart nöjda :laugh:

Nerver spelar stor roll... brukar vara så.:p

I vårt fall var det tydlig nervsmäll vid hinder 2.. och förmodligen en sträckning i samband med det. Kändes stel att rida idag. :(
Tur man filmar så man kan kolla. Insåg ju att det inte var många som ens hann uppfatta att hästen var vrålhalt i flera meter. :o

Som sagt så var banan ganska snäll. 3-komb var inte särskilt hög..

Håller alla tummar och tår idag.

Puh...hemma efter dagens terräng.
Som publik och åskådare var Dagstorp en trevlig tillställning.
Fina stora rosetter och priser. Fina roliga hinder.
Ställningen den senaste vi hörde
1 Tidaholm
2 Sydslätten
3 Hofors

GRATTIS!

Puh...hemma efter dagens terräng.
Som publik och åskådare var Dagstorp en trevlig tillställning.
Fina stora rosetter och priser. Fina roliga hinder.
Ställningen den senaste vi hörde
1 Tidaholm
2 Sydslätten
3 Hofors

GRATTIS!

Japp "vi" tog hem guldet trots avtrillningar o lite stopp i terrängen!:banana::banana: Hurra för min klubbkamrater o inlåningen också!:bump::bump:

Grattis hofors :D

Ja, ok...måste ju erkänna att när mina kompisar ringde o sa: "Nu susar Betti förbi här i terrängen!" Då höll jag ju tummarna för att det skulle gå bra...vill ju inte att nåt händer henne så hon inte kan rida Grå...:angel::D

Så grattis till bronset Hofors!:banana:

Grattis alla medaljörer!
Kul att även andra lag kan få "låna" guldet :angel::angel:
Men vi kommer tillbaka 2010 :devil:

Stort grattis till grannklubben, och självklart till Hofors och Sydslätten också...!!!:bow::bow::bow:

*kl*

Och vi från Hermanstorp fick ÄNTLIGEN vinna vårat guld efter att ha nosat på det i två år med silver! :bump::banana:

Men man undrar ju lite...ett SM vars arrangör inte kan lägga ut resultat på hemsidan???:confused:

Det har ju funkat på ponny men på häst har det inte funnits resultat på hela helgen :eek: (jo hullerombullerresultat) inte ens nu fast tävlingen slutade i går EM.
Konstigt alla andra SM och större tävlingar har ju nu 2009 online resultat eller också är dom jättesnabba ut med resultaten.

Det måste ju ha blivit något fel på deras datorer, men det har inte stått något om det heller så vad vet man....

Det har ju funkat på ponny men på häst har det inte funnits resultat på hela helgen :eek: (jo hullerombullerresultat) inte ens nu fast tävlingen slutade i går EM.
Konstigt alla andra SM och större tävlingar har ju nu 2009 online resultat eller också är dom jättesnabba ut med resultaten.

Det måste ju ha blivit något fel på deras datorer, men det har inte stått något om det heller så vad vet man....

Bajjamajjorna kanske var för många och dyra så dom fick dra ner på strömtillförseln till sina datorer :devil:

/fio aldrig mer välkommen till Dagstorp efter det inlägget.

:rofl: pjuipoh...försöker kväva mina skrattattacker...:o
Vi smög omkring där i går i keps och solbrillor och viskade, så vi inte skulle bli överfallna...:crazy: .
Vi smög oss snabbt ut till vattenhindret för att titta, fint hinder.
Skämt åsido....härligt väder, fina banor och flera fina ritter fick vi se och trevliga fälttävlanskompisar träffade vi :laugh:
...men nu vill vi se ordentliga resultat...SCHAAA!

Men det finns ju resultat ute...både individuella och lag. Klicka på resultat-terräng och scrolla neråt så kommer de efter hullerombullerresultaten :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka