Ladda ner musik

Sv: Ladda ner musik

Soulseek är bra o enkelt, dock finns det inte mkt svenskt där
 
Sv: Ladda ner musik

I princip alla jag pratat med säger att det behövs minst 100 Gb hårddisk för att få DC++ att fungera ordentligt. Hur många vanliga datorer består av över 100 Gb hårddisk?
 
Sv: Ladda ner musik

Kan man dela ut ca 10GB kan man komma in på väldigt många hubbar. Jag har åtminstone kunnat hitta allt jag har letat efter när jag delade ut ca 10GB. Jag har för den delen haft DC++ till en riktigt kass dator med en imponerande hårddisk på 3GB. Det funkade det med.

Man kan till och med använda DC++ om man inte delar ut någonting (då kan man inte komma in på så många eller bra hubbar, men det går).
 
Sv: Ladda ner musik

Ja, jag kan inte det där programet alls. Men har pratat med kanske 10 st som har det och alla dom säger att det måste till 100Gb
 
Sv: Ladda ner musik

Jag delar bara lite över 10gb, och det finns många bra hubbar att ansluta till...
 
Sv: Ladda ner musik

Inte tillräckligt bra. :angel: (Jag antar f ö. att svaret var till MissFideli)
 
Sv: Ladda ner musik

Jo, självklart skulle det vara så :p
Har en dum ovana att alltid bara trycka på nedersta knappen ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
122
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp