ladda hem film

S

smash

jag har letat som en galning efter sidor/program på internet som man kan ladda hem filmer via. det enda jag hittat är kazaa, men det tar ju så lång tid och av de 7 filmer jag lyckats få hem efter timmars av laddande funkar inte en enda.
någon aom har några tipps på bra film-laddnings-sidor?
 
Vad är det för typ av film du vill ha?

Vanliga långfilmer skaffar man enklast på sajter typ dvd.se. Det är bara fylla i vad du vill ha där. Du behöver inte ens någon speciellt snabb internetförbindelse. Efter några dagar dimper det ner en DVD-skiva i din brevlåda tillsammans med en faktura. Mycket enklare kan det inte bli. ;)
 
Tror inte att smash var ute efter en sida där man kan köpa film. Även om tanken att man betalar för den film man vill se är god. När sverige antar dom nya EU direktiven kommer det antagligen att bli färre som tar hem film illegalt. Detta är ju en klar förbättring som borde kunna leda till prissänkningar men detta är knappast troligt då filmbolagen är otriligt giriga. Det som dyker upp i mitt huvud är ett p2p program som heter Direct Connect. Finns i lite olika utföranden. Nackdelen är tydligen att man måste ha en massa på sin dator att dela ut till andra om det ska funka bra.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 257
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: Fideli
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 835
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp