Jag når inte riktigt fram för att kunna ha stöd med fötterna på den delen i vagnen som lutar om jag ska kunna sitta ordenligt i sätet (som jag behöver göra för att vagnen ska bli balanserad), utan jag får sitta med benen som om jag sitter på en köksstol. Jag saknar säkert 15 cm.... Jag märker att jag tenderar att flytta fram på sätet för att få stöd med fötterna när jag inte är på min vakt, vilket inte är så bekvämt för hästen i och med att det blir med tryck på däckeln (även om hon inte protesterar).
Så jag tänkte jag skulle bygga mig en låda att ha i fram i vagnen så att jag kan sitta ordentligt med vagnen balanserad, men jag är lite osäker på bästa sättet att bygga och fästa en sådan. Jag har klurat på att bygga en i marinplyfa och fästa halkskyddstejp på, men jag vill ju inte att den ska skramla i vagnen eller skada lacken mer än nödvändigt? Det måste ju vara fler än jag som har (haft) problemet? Hur gjorde ni? Har ni bilder på era lösningar?
Så jag tänkte jag skulle bygga mig en låda att ha i fram i vagnen så att jag kan sitta ordentligt med vagnen balanserad, men jag är lite osäker på bästa sättet att bygga och fästa en sådan. Jag har klurat på att bygga en i marinplyfa och fästa halkskyddstejp på, men jag vill ju inte att den ska skramla i vagnen eller skada lacken mer än nödvändigt? Det måste ju vara fler än jag som har (haft) problemet? Hur gjorde ni? Har ni bilder på era lösningar?