Sv: L.I.F.E System?
Ja tråkigt att folk ratar saker amn själv inte ens vill prova.
Jag som saggt har själv använt maskinen både på mig och minhäst och ALLTID hjälpt.
Det är beviset för mig så nog hjälper de allt..
Precis som med allt hjälper de inte alla, akepunktur hjälper inte alls på mig men nog är det en bra metod allt
Och jag vill verkligen inte påstå att man slänger pengarna i sjön som du påstår.
Det har varit värtvarenda öre för att få min häst frisk från sin hudsjukdom och mej med min ledvärk och problem med obalander i tarmarna efter en skada!
Och självklart ska man ALLTID kontakte vet i djurens fall och läkare för människans fall, det gäller ju alla alternativ behandlingar.
Alternativbehandlingar ska INTE ersätta läkarens jobb utan det är ett hjälp på vägen för att bli sannare frisk bara!
Och som sagt läkarna själva använder denna maskin och frågan är ju om det är en sån bluff och hjälplös metod varför i hela fridens namn använder sig läkarna själva utav maskinen??
Bara de är ju ett bevis för att detta verkligen inte är någon skitmaskin
Jag tycker att man kan inte tycka eller ha en åsikt så länge man inte själv provat..
Jag kan inte tycka att apelsin är äckligt om jag aldrig smakat.
Samma sak här.. har man inte testat på maskinen kan amn ju inte gå ut och säga att det är rena rama skitet och att folk slänger bort pengarna!
Åtskillda behandlingar med häpnatsveckande resultat är beviset för att masnken är ett otroligt bra redskap att kunna ta till vid sjukdom vid sidan av sin läkare
Och de har gjorts vetenskapliga undersökningar nu om just exem. och de ska komma repotage om detta framöver.
Vad jag förstår så de häsatr som inte fick behandling hade kvar exemen och de hästar som fick behandlingen vart mkt bättre!
Så har man en svårt drabbad exemhäst varför ens fundera man gör väl ALLT för sin älskade så jag skulle inte tvekka en sekund och prova.
De som kan hända är ju att hästen blir bättre men om man inte provar har man inte ens gett det en chans!
Det är iag min åsikt.. jag har provat massa saker jag varit skeptisk till i början men insett senare att faen detta funkade jag var ju bra..
Oh är evigt tacksam att jag tog modet till att pröva