L:c, L:b och L:a.

F

fjording90

har ett mål att kvalla in till fjordhäst SM 2008!:angel:måste då ha ridir tre ritter med minst 55%.skulle villja veta vad hästen måste kunna för L:c, L:b och L:a. tex fram och bak dels vänigar och skänkelviknar. mvh anna

Sv: L:c, L:b och L:a.

i en nålad tråd längst upp i dressyrforumet hittar du en länk till en sida med dressyrprogram... där kan du se vad som ingår!

Sv: L:c, L:b och L:a.

Vad kul att du satsar mot SM. Det innebär ju att du har två år på dig så du har ju chans att lyckas. Mitt råd som du säkert har läst hundra gånger här på Buke: skaffa en tränare. Om du dessutom hittar en som gillar fjordingar kan du få riktigt roligt under resans gång. Lycka till med din guling.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En enda ridlektion blev det den här veckan, men vilken lektion sen! Jag hade lätt kunnat byta bort minst 5 lektioner på andra hästar mot...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 178
Senast: sthu
·
Dressyr Då jag lite smått börjat titta efter ny häst har jag tänkt titta på lite olika typer av hästar. Jag tycker att man lätt blir insnöad som...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
27 996
Senast: sassiball
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 494
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar