Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemligheten är att ha en tillräckligt stor kyldyna så att man inte ligger på hela. En kyldyna fungerar så att den avleder värmen till de delar som inte används. Används då hela ytan finns det ingenstans för värmen att ta vägen vilket gör att hela dynan snart är varm. Jag har haft några olika (valp ) och de har fungerat lika bra allihop sålänge de varit hela.Tänkte köpa mig en kyldyna att sova på. Jobbar hela sommaren och måste kunna få sova... Har ni någon erfarenhet av de till hundar? Vilka fungerar utan att slå om och bli varma sen?
En XL får jag nog leta efter då. Går ju upp 04. Måste få lite sömn i mig innan jag kraschar av all sömnbrist.Hemligheten är att ha en tillräckligt stor kyldyna så att man inte ligger på hela. En kyldyna fungerar så att den avleder värmen till de delar som inte används. Används då hela ytan finns det ingenstans för värmen att ta vägen vilket gör att hela dynan snart är varm. Jag har haft några olika (valp ) och de har fungerat lika bra allihop sålänge de varit hela.
Det får man absolut göra och det har verkligen inte varit speciellt mycket men just kyldynor är visst goda Nästa ska jag sy ett överdrag till och hoppas att den får hålla lite längreEn XL får jag nog leta efter då. Går ju upp 04. Måste få lite sömn i mig innan jag kraschar av all sömnbrist.
Med en valp så får man ju köpa en heldel saker mer än en gång...
Tänkte köpa mig en kyldyna att sova på. Jobbar hela sommaren och måste kunna få sova... Har ni någon erfarenhet av de till hundar? Vilka fungerar utan att slå om och bli varma sen?
Aaaah. Använder redan kylklampar. Men kan ju alltid skaffa fler... Kanske är det bästa ändå.Har en från zooplus, den är bra och har den som ett komplement, men jag tycker fortfarande det fungerar bättre med en kylklamp eller två i ett örngott - jag är liksom en kamin Alternativt frysa in en flaska vatten och använda på samma sätt i brist på klamp.