F
Frajda
Sv: KY-utbildning på Vretaskolan
Vad för typ av frågor ställde dom på intervjun? Psykolgiska frågor eller kunskapsfrågor?
Vad för typ av frågor ställde dom på intervjun? Psykolgiska frågor eller kunskapsfrågor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ako skrev:Hej!
Jag var ju inte på skolan unde intagningsdagarna, var ledig to- fre p g a röd dag + klämdag. Trusse kom ju i tisdags kväll, och jag vet att de pratade om att ev ta med honom på ridprovet om det behövdes (vet alltså inte om han gick), men jag tror de tog honom i sista hand just för att han är så ny, och det ju nästan är ett måste att känna hästarna väl för att kunna bedöma de sökandes ridfärdigheter på dem.
Han verkar vara en rar farbror häst!!! Jag ger honom en klapp från dig i morgon .
Nej det var inget test och de kollade inte några teoretiska kunskaper. De sa till oss att intervjun inte hade något med intagningen att göra. Den var endast för att de var nyfikna o ville skapa sig en bild av oss.Frajda skrev:ok tack. Då var det inga "kunskapsfrågor" på intervjun då? Gjorde man ngt skriftligt test på förkunskaper?
LaMaya skrev:Min kompis red faktis honom en stund under ridlärarexamen igår.
Men han va inte med under hela lektionen då kompisen blev dålig men han såg fin ut. Hoppar fint !
Tack! Jodå det ska bli jätteroligt och hästen mår bara fint!Niki skrev:Grattis! Så kul!
Ps: Hoppas allt är bra med Pålle