Kürten och lady Forbes inte överens

Sv: Kürten och lady Forbes inte överens

Oj oj då, dom sa på WC hoppningen idag (tydligen hade dom gått ut i media och sagt detta) att Lady Forbes också inte fått skicka vet. till häst/ar när hon ville det, typ att dom vägrat släppa in veterinären på gården eller nåt antar jag.
Plus då att hästarna inte återlämnats som kontraktet stipulerat.

Detta blir...snurrigt känns det som.
Jättetråkigt att dom inte är ett team längre men kontrakt är ju kontrakt så man kan ju inte bara vägra lämna tillbaka hästar till ägare om det är det som står.

Blir spännande att se hur detta utvecklas! (lite sådär hemskt nyfiken är man ju)

Sv: Kürten och lady Forbes inte överens

Ja som jag skrev i trådarna om Madick så är det inte bara Helena och Lotta S som har haft kontroverser med hästägare.

Det är vanligare än man tror men man kanske inte alltid får höra om det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 146
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 910
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 629
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar