Skägget får ta en snabbis innan julgrensplundring?Tror jag ska kvala in i tråden oseriös avel. Bladrasavlare misslyckas ju aldrig verkar det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skägget får ta en snabbis innan julgrensplundring?Tror jag ska kvala in i tråden oseriös avel. Bladrasavlare misslyckas ju aldrig verkar det som
Skägget får ta en snabbis innan julgrensplundring?
Jag ska nog fasiken släppa kärleken fri här. All kärlek är fin kärlek
Julgrensplundring dagens bästa ordSkägget får ta en snabbis innan julgrensplundring?
Jag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Nej, nej. Det är lugnt.Åh så tråkigt @Voff Jag såg inte detta så jag ber om ursäkt om mitt inlägg i valp18 tråden gjorde ont
Åhhhh,ska ni byta rasVi tar nya tag
Tökk ska baka kakorÅhhhh,ska ni byta ras
Åhhhh,ska ni byta ras
Tökk ska baka kakor
Fast det bjuds väl ett hus snartHon äter kakor. Med sked. Numera äter hon allt på sked för att inte få upp mat i såret efter tanden. Det passar den primadonnan att handmatas
Nu ska vi inte vara sådan a, det var inte deras hund som åt upp huset i fönstret Dom har bara fött upp denFast det bjuds väl ett hus snart
Det var dottern men äpplet faller inte långt ifrån trädetFast det bjuds väl ett hus snart
Suck. Tror jag ska ta upp en ny hobby, typ tv-reparationer, eller rörmokeri eller något annat nyttigt.
Hundeländet avbröt löpet! Eller något sådant iaf, kom aldrig in i något riktigt höglöp. Så ingen parning. GAH! besviken jag, besviken hanhundsägare, som vanligt nöjd hund
Femte gången gillt, här kommer vi. Nästa löp, var är du?! (till sensommaren någon gång skulle jag tro)
Jo. Grämer mig och funderar på vad som egentligen hände. Men inget kommer ju att förändras, bara att vänta på nästa löp. Suck.Åh vad surt
Jo. Grämer mig och funderar på vad som egentligen hände. Men inget kommer ju att förändras, bara att vänta på nästa löp. Suck.