På benranglet var det ju svälten som skulle visas@dobbis
Dum fråga kanske, men varför lägger du aldrig ut bild på där man ser huvudena på dina hundar?
Jag tänker att du verkar ha sunt tänk kring din avel och att fina nosar borde visas upp mera![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På benranglet var det ju svälten som skulle visas@dobbis
Dum fråga kanske, men varför lägger du aldrig ut bild på där man ser huvudena på dina hundar?
Jag tänker att du verkar ha sunt tänk kring din avel och att fina nosar borde visas upp mera![]()
Jag har sett flera, men vill gärna se fler.@dobbis
Hanna går jätte bra,hon är skitsnygg och sund,men normalt ödar jag inte ens pengarna.@dobbis För mig som då bara träffat frallor och mopsar som låtit som att de ska kvävas av att andas så är ju detta helt fantastiskt att få seDet ser ut som en helt annan ras, på ett positivt sätt. Hur går dina på utställning?
Hanna går jätte bra,hon är skitsnygg och sund,men normalt ödar jag inte ens pengarna.
Men fyyy