Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha! Det ULet gick ju sådär,full blåsa,proppfull magsäck,några tarmar och ingen säker valpblåsa kunde hittas.Återbesök om 1 vecka. Om någon undrar över kollarna så är det en självfödande fralla så jag vill gärna veta + att hon kommer säljas om hon är odräktig.
Vi vill också veta helt säkert och gör därför alltid UL.
Det är skönt att veta 100% för planeringens skull. Jag kommer aldrig mer lita på dräktighetstecken efter att leasingtiken blåste oss alla sist. Vi och ägaren var verkligen bombsäkra på att hon var dräktig fast det bara var 3v kvar. Så snopet att hon var tom.
Vad menas med självfödande?Jaha! Det ULet gick ju sådär,full blåsa,proppfull magsäck,några tarmar och ingen säker valpblåsa kunde hittas.Återbesök om 1 vecka. Om någon undrar över kollarna så är det en självfödande fralla så jag vill gärna veta + att hon kommer säljas om hon är odräktig.
Vad menas med självfödande?
Fast ett ul är ingen 100% garanti för att det föds valpar. Tikar kan ju resorbera foster som dör ända upp till 5 veckor.
Helt rättAntar att hon menar att frallan har kunnat föda fram tidigare valpar själv utan hjälp från veterinär/kejsarsnitt.
Utan snitt,vilket är vanligt inom rasen och jag vill gärna ha självfödande linjer.Vad menas med självfödande?
Detta är en fodertik,men pga av skicket hon var i när jag hämtade henne så fick dom skriva på återgångspapper eller få ls på sig.Förvisso men det ger ändå bra mycket mer att gå på. Ffa om man ska ha hem en foder/leasingtik.
Antar att hon menar att frallan har kunnat föda fram tidigare valpar själv utan hjälp från veterinär/kejsarsnitt.
Aha, det var en självklarhet för migUtan snitt,vilket är vanligt inom rasen och jag vill gärna ha självfödande linjer.
Det ska ju vara det! Men tyvärr är det inte det i en del raserAha, det var en självklarhet för mig
Oj, så hemskt - vad har dom gjort (eller inte gjort)Detta är en fodertik,men pga av skicket hon var i när jag hämtade henne så fick dom skriva på återgångspapper eller få ls på sig.
Oj, så hemskt - vad har dom gjort (eller inte gjort)
Hanna@dobbis
Dum fråga kanske, men varför lägger du aldrig ut bild på där man ser huvudena på dina hundar?
Jag tänker att du verkar ha sunt tänk kring din avel och att fina nosar borde visas upp mera