R
Raderad medlem 94602
Jag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Tiken var tom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va fanJag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Amenvafaan @Voff så här ska ni ju inte ha det. Jag har ju beställt räkmackelöp åt er den här gången. *kram*Jag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Hög tid för din otur att ta slut!Jag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Jag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Tiken var tom
Kommer och gräver med dig! Fick ju också veta idag att tiken jag köade på går tom.
Verkar vara oerhört många tikar just nu som går tomma?
Men skit då, det var ju dags för lite medvind för er nu
Tiken var tom
Fan vad trist
Jag varnar dig för att jag kommer att vara rätt grinig i hålet
Så jäkla tråkigtJag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Men vafan Så orättvist!Jag vill bara gräva ett djuuuuupt hål, krypa ner där och skotta igen det över mig.
Tiken var tom
Tråkigt @Voff verkar vara en hel del tikar som går tomma nu. Uppfödaren var utomlands och parade 2 tikar, men en gick tom.
Tiken var tom
Men vafan. Hur mycket otur ska ni ha?