Köpeavtalen finns inte på SKK:s sida att dra ut. Har du inte valpkull inom 6 månader så får du inte ut dom.Va? Kontrakten ska du ju kunna få
Hur förklarar de annas att man kan dra ut dem när som helst på nätet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpeavtalen finns inte på SKK:s sida att dra ut. Har du inte valpkull inom 6 månader så får du inte ut dom.Va? Kontrakten ska du ju kunna få
Det är kasst, för dom gamla får du egentligen inte använda
Och du ska kunna sälja en valp innan du fått stamtavlan men hur gör du det utan köpeavtal ? Bakvänt av SKK
Japp. Aldrig fått förtryckt vilket jag önskat för det är ju ett jäkla skrivandeHar ni fått skriva in valparnas uppgifter själva ? Det har inte jag behövt gjort någon gång på senaste 3 kullarna ?
Vi har dragit ut dem ju. Senast i januari när vi sålde D-kullen.Köpeavtalen finns inte på SKK:s sida att dra ut. Har du inte valpkull inom 6 månader så får du inte ut dom.
Jag tjatade inte, suckade och gav upp...Va? Kontrakten ska du ju kunna få
SKK verkar tycka att man ska skicka efter via post köpeavtal från dom när det gäller vuxna hundarJa precis....att skicka iväg en hund untan kontrakt är ju extremt nono men utan stamtavla är ok bara köparen skriver under.
Vad är det för tomte du fått prata med
Med inloggningsuppgifter jaVi har dragit ut dem ju. Senast i januari när vi sålde D-kullen.
Men vad sjutton... alla jag pratat med innan säger att SKK är såååå smidiga när det kommer till just registrering. Klart det ska strula som fan för mig. På grund av f-ing jäla postnord, och sen tekniken på kansliet! Jag är less!!Det är kasst, för dom gamla får du egentligen inte använda
Och du ska kunna sälja en valp innan du fått stamtavlan men hur gör du det utan köpeavtal ? Bakvänt av SKK
Med inloggningsuppgifter ja
nej - men @Migo kan inte skriva ut utan inlogg som kommer med stamtavlorna.Ja? Eller vad menar du? (Nu är jag nog trög)
Jag uppfattade dig som att det inte gick att skriva ut köpekontrakt alls...
Har ingen tippex@russinbulle du får tippexa lite på ett kontrakt och scanna av till @Migo
nej - men @Migo kan inte skriva ut utan inlogg som kommer med stamtavlorna.
Jag kan inte skriva ut eller spara tomma köpeavtal då namn och uppgifter är förtryckta. Så SKK binder ris åt sin egen rygg där med sina krångligheter. Likaså att dom envisas med att skicka med postförskott - betala i förväg så är allt klart om något skulle strula.
Inlogg till köpa hund (där valpkullen finns och köpeavtal) kommer alltid med stamtavlorna och fungerar i 6 månaderHaha, nu är jag dubbeltrög men varför kommer inloggningen med stamtavlorna?
Jag fick mitt när mitt medlemsskap gick igenom.
Inlogg till köpa hund (där valpkullen finns och köpeavtal) kommer alltid med stamtavlorna och fungerar i 6 månader
Var reggar du dina valpar
Tjoho! Vad skönt!Pratat med trevlig kanslist på blankettavdelningen och får avtal på mailen.
Kan du alltså gå in på köpa hund när som på året oavsett valpkull ?Nä jag fattar verkligen inte för som sagt jag fick min inloggning när jag blev medreggad i kenneln. Kanske åkte jag med på ett bananskal tack vare sambon?
Kan du alltså gå in på köpa hund när som på året oavsett valpkull ?
Alltså senaste valpkullen över 6 månader ?