haha alltså.. vi har ju just kommit fram till att vi tolkar det olika, no need att skriva det igen?Fattar inte heller hur du tolkar/läser/svarar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha alltså.. vi har ju just kommit fram till att vi tolkar det olika, no need att skriva det igen?Fattar inte heller hur du tolkar/läser/svarar .
Nä ok jag tar tillbaka det. Undrar istället vad du får ut av att klanka ner på andra?Fattar inte heller hur du tolkar/läser/svarar .
Nä ok jag tar tillbaka det. Undrar istället vad du får ut av att klanka ner på andra?
Är det på någotvis konstigt i din värld att en sak kan betyda olika saker för olika personer?Du och @carlssonpataket verkar tolka saker väldigt subjektivt.
Är det på någotvis konstigt i din värld att en sak kan betyda olika saker för olika personer?
Jag tror både jag och @carlssonpataket förstår att folk tolkar saker olika, vi behöver inte hålla med varandra vilket vi inte gör.
Men vi sitter ju inte och är otrevliga mot varandra.
Vi klarade upp saken mellan oss och sen frågar du samma sak igen, vad är det för jäkla stil?
Har släppt det för länge sedan (om det nu fanns något att släppa?) att @mackan sedan kommer in och börjar diskutera vem som sagt vad osv utan anledning är mest intressant
Klokt då att sluta tagga mig och istället ta åt dig vad @LenaH konstaterat .