Kristaller på ridbyxor, hur får man dem att stanna kvar?

Marvin

Trådstartare
Jag har råkat köpa flera par ridbyxor med glittriga stenar som dekoration på olika ställen. De är av olika märken, men alla tappar stenar i olika grad, ett par tappar typ 3 stenar varje gång man sätter sig i bilen. :(:mad:

Nån som har nåt bra tips på hur man kan få dekorationerna att stanna kvar?

Man köper ridbyxor utan dekorationsstenar. :angel:

Nä, skämt åsido. Jag vet faktiskt inte, kanske göra egna och verkligen sy dit dom istället för att limma dit?

Ja, sitter och kollar på nya ridbyxor nu, och har faktiskt valt bort flera (assnygga!!) par pga stenar.
De är ju alldeles för små för att sy. Massor med bling i min bil iaf. :p

Ja, sitter och kollar på nya ridbyxor nu, och har faktiskt valt bort flera (assnygga!!) par pga stenar.
De är ju alldeles för små för att sy. Massor med bling i min bil iaf. :p
Jag tänkte nog mer på att de borde sitta bättre om de var dit sudda, sen om det i verkligheten inte funkar är ju en annan femma.

Sen tänker jag det borde vara skillnad på stenar som sticker ut mycket eller de som knappt sticker ut?

Jag bryr mig inte. Enklast så. ;)
Ridbyxor används hårt och tvättas ofta så man får räkna med att tappa kristaller. Om det ser dumt och ojämnt ut drar jag bara av resten.

Men du kan ju köpa nya stenar och limma fast om det stör dig.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
438
Senast: Unafraid
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka