Kraftfoder-hemkörning??

Angel

Trådstartare
Vet någon om det går att få det? (Är främst intresserad av krafft eller hippo-foder, men vågar inte skriva län lr liknande då det väl blir lite mkt annons...)
Hur löser ni det som inte har tillgång till bil men måste köpa kraftfoder själva?
Måste köpa och bävar oerhört för att behöva släpa på bussen :crazy:...

Sv: Kraftfoder-hemkörning??

Kolla med Kvarnbyfoder de brukar stå för frakten om du beställer minst 150 kg av deras produkter!

Förr när jag använde Hippos foder körde de hem det om man köpte det i pall.

Gäller det även om man bor i ett län där det inte finns återförsäljare alls?

vart bor du då? Här i krokarna finns ett par företag som kör hem kraft, spån, torv och liknande.

Här finns företag som kör ut. När jag inte hade bil så fick man muta förälder/stallkompis/liknande och hänga på när de köpte foder.

Här kan man köpa foder av Morotsnisse.
(skriver bara en beställning eller ringer så tar han med)

Bor i linköping...
Ska kolla med grannbonden då jag hörde igår att han har en del bilar han tydligen kan tänka sej att låna ut...
Av mina vänner är det tyvärr bara en som har bil och hon är inte speciellt pigg på att låna ut den eftersom den inte e speciellt pålitlig...

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 993
Senast: mamman
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 306
Senast: valpköpare
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 816
Senast: AbCdE
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu... 2
Svar
26
· Visningar
3 546
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka