Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och ensamvalp som hon är, så är hon betydligt större än tidigare valpar jag fött upp av rasen i den här åldern. Tur hon kan härja med jämtvalparna sedan när de alla blivit lite äldre, annars skulle hon nog rulla fram till slut
Sonen ville ha en finnspets men det fanns inga valpar här i söder när han skulle köpa hund. Det blev en schiller i stället men ibland lånar dom finnspetsen Burra av en jobbarkompis när de ska jaga fågel.
Kan du göra nåt annat om dagarna än pussa på små trynen, undrar man? Måste vara väldigt distraherande....!
Mamma Jämthund är sötast ändå!
Och du, Gnist, har du bytt bort din avatar?!!! Jag som älskade din solblomma... Suck. Du kan ju byta tillbaka efter älgjakten...?
Jag har väntat och väntat på att någon ska notera avatarbytet och det tog rätt lång tid den här gången mot föregående gånger jag försökt mig på det
Blomman är tydligen väldigt "jag"
Den lär säkerligen återvända till sin plats så småningom dock
Det behändiga med att föda upp sina valpar i köket är ju att man ser och hör dem medan man pysslar omkring här hemma, även om jag måste erkänna att städningen blivit lite åsidosatt i det senaste
Skulle ju ha tvättat fönster, skurat skåp och så, men har bara blivit den löpande städningen som gjorts sedan valparna kom
Nja, egentligen inte mer än att jag föredrar att stödja viltvården och den beskattningen än industrislakt. Mycket på grund av att jag inte mår bra av det köttet.
Hundavel & Ras Haha, jag tänkte att ni får försöka reda ut den eventuella konflikten er emellan, inte valpsituationen. Jag hade varit förbannad. (aka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.