Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag betalar 80 kr per gång för ridhuset (och en jättestor ridbana, man får rida på båda två för denna kostnad om man nu skulle vilja det.)
väldigt mycket bra hindermaterial (safety system) och stort ridhus och ridbana.
inte heller så mkt folk där när man rider.
när jag tränar för han som äger gården (B-tränare) så kostar det 150 kr/gång (timme) och då tränar vi i grupp,
då ingår anläggningskostnaden så det är jättebra .
annars är 80 kr rätt dyrt, förr kostade det 50.
men eftersom det inte blir så ofta som jag rider till ridhuset så gör det inte så mkt...
På vår ridskola tror jag att det kostar 50:- per gång man nyttjar ridhuset. Det kan man göra så fort det är *ledigt*. Sen så kan man ju också lösa nyckel också, fast jag har ingen koll på priser.
Hmm. Hade anläggningskorten varit i de prisklasser ni räknade upp så är det ju ett enkelt val.
Vi får betala 2900 kr per år (går att lösa 1/2 år till halva priset) och då är det begränsad tillgång till manegen (20x40).
Men skall man betala 50kr per gång blir det kanske bättre ändå...
De ridhus jag har i närheten kostar:
Nybyggt 21*45 oisolerat med kanonunderlag, 60 kr/gång
20*40 Oisolerat med inte så bra underlag, 40 kr/gång
24*74 Isolerat ganska bra underlag, 50 kr/gång
Hos oss kostar det 50:-/gång för lilla ridhuset, och 80:- för det stora, men manege kortet för båda ridhusen + 2 ridbanor är bara 500:-/ år !
Mvh. Matten
Ridskolans ridhu: 600 kr termin men mycket begränsad tillgång.
Privat ridhus: Max 5 ekipage 50 kr/tim. Begränsade tider och ingen hoppning.
Hela ridhuset kostar 150 kr/tim att hyra och då får man vara hur många man vill och göra vad man vill.
Hemorten:
Ridhus 36x18m ( årskort 1000kr/år och häst) drivs av ridskola.60 kr/gång om man rider för instruktör. Tror det är 60 kr/ gång för dem som inte löst årskort eller om det är högre.
Övriga kommuner:
Privat ridhus 20x60 10-kort 500 kr eller 60 kr/gång och ekipage.
Privat ridhus 20x60. 100kr/gång
Ridskole ridhus 42x20 50 kr/gång eller årskort 600kr.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.