en kompis som testat sa att den smakade "isch", det betyget räcker för mig..
Är jag ute efter korv så väljer jag korv. Sedan gillar jag inte korv heller när jag tänker efter, så jag avstår faktiskt från bägge......

ok jag köper bägge o provar..........på kortdatum så man inte ödslar för mycket pengar om man skulle behöva ge dom till hunden sen :angel:

Mina hundar och barn ratade korvish... Jag åt dem men tyckte inte det var något särskilt. Kommer inte köpa det igen. Vi provade då sambons ena barn har grönsaksnoja och vägrar äta ngt grönt :D Tyvärr gick inte detta heller :rofl:

Stopp stopp här nu nu har jag missat något i mat väg ,kapar tråden !

Men vad är korvish och järpisch ? Känns som jag har missat något ju :crazy:

Stopp stopp här nu nu har jag missat något i mat väg ,kapar tråden !

Men vad är korvish och järpisch ? Känns som jag har missat något ju :crazy:

Det är korv med svenska grönsaker i. Helt okej tycker jag och jag kommer välja korvish framför vanlig men å andra sidan gillar jag egentligen inte korv

Det är korv med svenska grönsaker i. Helt okej tycker jag och jag kommer välja korvish framför vanlig men å andra sidan gillar jag egentligen inte korv

Tack för svaret då är det något jag har missat eller så har jag inte reflekterat de bara :) Frågar man inte så vet man ju inte :D

Har bara testat korvish med någon typ av chilismak. smaken var god men jag gillade inte konsistensen... blir nog inte fler gånger. Järparna kan jag ge en chans iofs.

Liknande trådar

Kropp & Själ Efter att jag ätit fick jag yrsel, ett konstant högt sssshhhh-ljud i huvet/örat på höger sida, blev varm och högre puls (kunde inte...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: Amha
·
Mat Ännu en spinoff till "vad har du inte gjort?". :D Denna gång, vad har du ätit för spännande? Jag har provat lammhjärna och det var...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
5 974
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V