kortisoninjection och fångrisk?

Sv: kortisoninjection och fångrisk?

Ajajaj!
Hur allvarligt blev det? Upptäckte ni det tidigt alltså, eftersom han nu är så pass bra att han kan gå på bete?

Sv: kortisoninjection och fångrisk?

Jag skulle inte offra min häst för att en annan häst skall få sällskap på bete. Jag skulle sätta min hästs liv före någon annan hästs behov av sällskap.

Nej, så känner jag också.
Jag är/var dock osäker på om jag överdrev riskerna i mitt eget huvud, att jag är onödigt löjlig och ställer till besvär i onödan för stallägaren och beteshästen. Jag vill ju göra alla nöjda:crazy:

Men nu känner jag nog ändå att jag har tillräckligt med kött på benen för att kunna motivera varför jag inte känner mig tillfreds med att släppa ut honom på betet igen, åtminstone för ett tag framöver. Jag är också tämligen säker på att alla kommer att förstå, och vi kommer kunna lösa det till det bästa för alla. Som sagt, jag avskyr att ställa till besvär och vill gärna vara alla till lags, men någonstans får jag kanske ändå dra en gräns och tänka lite på vad som är bäst för mig själv.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 225
Senast: Yrsel
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 714
Senast: machafuko
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 685
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 674
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10