Korta mer?

Sv: Korta mer?

Det ÄR ett Hansbo träns. Och har kostar 4-5 hundra tror jag det var. Var sänkt till 200 och sen till 99.

Jag vet inte om de var träns med fel som de sålde för 99, för lädret känns väl inte så j*vla bra men annars är allt helt och fint.

Såg att det är en på Tradera som säljer dessa och buden var uppe i ÖVER 400,-!!! :rofl:
 
Sv: Korta mer?

mm jag hade budat på det men jag vet inte om jag vill ha det egt... har ju redan 2 rundsydda och vill egt ha vitt foder. sen var det inte lädertyglar... kanske ska spara dom pengarna och investera i ett döbert istället.. hmmm...... :p
 
Sv: Korta mer?

Klart du ska ha ett döbert istället!!

Det är ju ingen skillnad mellan Hansbo och Hubertus mer än smådetaljer. Känns ju i grund och botten som samma. Ska man ha fler saker så ska det vara för att de gör ngn skillnad i ens samling. Annars kan det vara.

Jag ska också spara till ett döbert kandar! :love:
 
Sv: Korta mer?

Såg att det är en på Tradera som säljer dessa och buden var uppe i ÖVER 400,-!!! :rofl:

Jo du, en smart flicka det som passade på att inhandla några stycken... Gör sig en slant!

Men jag såg att mga affärer tog runt 8-900 för dem förut så de är ju fortf billigare. Samt att faktumet att de inte tillverkas längre väger in. Så de köpare som är medvetna om det blir ju iaf inte "lurade".

Jag visste inte om att de sålts så billigt i Falsterbo innan jag ropade in mitt, men även om jag vetat det så skulle jag ropa in det igen eftersom jag så gärna ville ha ett sådant (betalade 370:- för det).

Men det var ju attans att jag inte själv såg dem när jag var i Falsterbo!
Men, men sånt är livet...
 
Sv: Korta mer?

mm jag hade budat på det men jag vet inte om jag vill ha det egt... har ju redan 2 rundsydda och vill egt ha vitt foder. sen var det inte lädertyglar... kanske ska spara dom pengarna och investera i ett döbert istället.. hmmm...... :p

Mmmmm :d Jag skulle också gärna ha ett Döbert... Kanske ett Albion också :love: Men där säger plånboken stopp :( Någon gång i framtiden, kanske? :angel:
 
Sv: Korta mer?

jag har också varit väldigt anti vit fodring, men jag tror min skulle passa jättebra i det! :d

men ska det vara ska det vara, ingen flimsig liten vit kant. måste vara en maffig vit fodring. döberts är bara perfekt. :love:

(elaka victovie som frestat oss med alla sina bilder :D)
 
Sv: Korta mer?

Kan ju berätta att pannbandet fortfarande är lite för långt trots att jag kortade en bra bit.. hm. Provade det igår. :smirk: Men det får duga.
och nej, har inte hittat några rundsydda lädertyglar ännu. Får duga med mina släta så länge.

Ah, färgen på din sadel var verkligen mummaa... :d
 
Sv: Korta mer?

Vafan, måste ni börja snacka döbert :(
Det vrider sig i magen på mig och jag har stor lust att gå och råna en bank. :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 590
Senast: super
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 524
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 935
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp