Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hoppas dom kan passa som par, dock är jag tveksam efter dagens pass Skäcken är otroligt pigg och svarar på alla hjälper helt 110 % medan den bruna är mer lat och tycker att man kan ta det luuungt.
Så vi får se hur det slutar.
Mina små guldklimpar.
Joystick Diablo född -07 vänster häst
Pegasus född -06 höger häst
Precis som föregående par så har jag då Pegasus som verkligen är med på EN gång. Medans Joystick Diablo tar livet lite mer med ro.
Det verkar dock jämna ut sig fint när de går ihop. AnTex Maffigt fyrspann!
Tack tack!
Fast jag vet inte om vi är något vidare mål att vara.
Bilderna togs i torsdags och det var första gången för både mig och killarna i par.
Fast de blir en ny testkörning på onsdag!
Idag körde jag fyrhjulig vagn med min grabb för första gången, gick kanonbra Ny sele har han fått också
Har dock inte passat in bakselen, ska ädå sälja den här vagnen och det finns broms så det fick klara sig på provturen.
Vi gilalr visst blå hästkrafter i den här familjen
Jaxon 36-05-7122 Welsh sek.A Valack, född 2005
e: Symondsbury Tartar RWM 50
u: Ekbäckens Johanna RWM 494
ue: Twyford my man RWM 27
M.höjd:115 cm i Mkh.
Uppfödare:Sara Svensson, Sala
Ägare och kusk: Ulrika Gindemo
Utbildad av ägaren i klassisk körning, lokal klass A 2009-2010. Vi har nu kvalat år 2010 som femåring till Nationella klasser. Bilden är från Johnnesbergstävlingen 21-22/8 2010 då vi blev totalvinnare i L.A och vann både dressyr och maraton.
Om draglinorna är ok när du kör så är det nog bakselen som behöver kortas. Man ser också på den översta bilden att den ser lite lång ut för jag antar att hästen är i drag då?
Hmm man får kanske inte kommenterar utrustningen när det inte efterfrågas kommentarer....
Du får gärna kommentera!
Ja.. Bakselen känns något stor för henne men nu kommer hon nog bli ganska bastant så den kommer hon nog snart växa i
korta bakselen kan jag nog göra lite grann iaf!
Haha, och javisst! Det är min stackars sambo som håller tömmarna!
Jag får passa på att låta honom köra och lära sig när hon är så snäll som hon är.
Knepet att få likadanna hästar är att hästarna är släkt...
Förlöparna är helsyskon med 2 år imellan
Höger stånghäst är halvbror med förlöparna (samma pappa)
Vänsterstånghäst är kusin samma morfar som de andra 3 har som farfar...
Sen har jag min lilla som är på tillväxt ännu föddes iår och han är Kusin till dem...
Eller så har man tur som jag hade å hittar kompisen i byn hos min bästa kompis
Fast mina är ju inte helt lika..
Så här såg killarna ut första gången de träffades.
Så här såg de ut i april för 1 år sen när jag köpte Pegasus
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.