Sv: Kort på era körhästar!
Har du någon bild på sladden? Jag vill ha en sladd att sladda vinterridbanan med!
Har du någon bild på sladden? Jag vill ha en sladd att sladda vinterridbanan med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inget kort som visar sladden så, men det går ju att ta ett, bara jag kommer ihåg det. Du får väl banka lite på mig om jag glömmer bort det.snigelfarmor skrev:Har du någon bild på sladden? Jag vill ha en sladd att sladda vinterridbanan med!
En Nokia 5140, inte direkt köpt för kameran utan för att det var en tåligare modell.Fia-Lina skrev:Bra bilder du fick med mobilen!
Jag har inte provat lägga in bilder från mobilen i datorn ännu, men jag tror inte mina blir sådär bra!
Vad har du för telefon?
Lotta
linneaforss skrev:
Ehmm :P Förlåt om jag hastigt går ner i klass från denna otroligt vackra Friser!
Här är min lilla gullhöna Felicia Z
CrazyMia skrev:Vad gullig.. det gör inget.. vad sööött =)
Sirpafinnen skrev:Jasså så jag får inte fråga om selen men du får prata om gångartshästarna (s.4) *retas*
Jag blev fortsatt nyfiken på hans åsikt om "vardagsselen" och eftersom han är en erfaren kusk så blir det ju än intressantare för en annan att höra hans svar, man kanske får lära sig nåt nytt
Sirpafinnen skrev:Eftersom ni tyckte min plutt är så söt sätter jag in en till
Här ska vi just ge oss av på en tur! Bakselen (som skulle kunna vara något bredare men fungerar) ser för spänd ut men är lagom i dragläge Vagnen har min älskade sambo byggit alldeles själver
prunella skrev:Jag har ett gäng minishetlandsdamer också..