Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej Fenton! Hur kommer det sig att en erfaren hästkarl som du kör utan både baksele o draglinor? Selen här ser dessutom ut som den omdisskuterade varianten man här populärt kallar "skitsele" med den fasta bröstan och endast en gjord.Fenton skrev:Fenton.
Visst kan bilder vara missvisande, det är därför jag frågar, för att det inte går att se huruvida det är en eller två gjordar *ler*.Fenton skrev:Fenton.
Fast det finns ju redan selkommentarer tidigare i den här bildtråden...snigelfarmor skrev:nej nej, ta detta i en annan tråd snälla. Detta är ju en bildtråd.
Ja sånt är mycket lättare att ta i verkligheten och inte efter bilder. Egentligen tycker jag mest bara att det är trist att det ska vara skillnad på folk. Inte alls något mot dig, för du verkar himla sund och förnuftig och med fötterna på jorden.Fenton skrev:Vi kan inte diskutera selar och utselning här för som jag fattat det så är det här tängt som en bildtråd. Dom som vill är välkommen hem till mej en dag så kan vi ha en diskusion och praktisk genomgång av selar, utselning och vagnar. Det är alltid bra att träffas och kunna diskutera saker och ting för man får alltid lära sig något nytt och vad jag förstår så finns det väldigt mycket körkunnigt folk på det här körforumet.
Jag bor i Storvik som ligger mellan Falun och Gävle.
Hälsn. Rolf.